Filtrul de particule este parte a sistemului de evacuare, care trebuie sa absoarba funinginea eliberata in timpul arderii combustibilului diesel. In ciuda avantajelor incontestabile, este unul dintre elementele care uzeaza motoarele diesel moderne. Uzura cauzata de filtrul de particule infundat este fatala motorului.
Echipa noastra recomanda testarea si diagnosticarea autoturismelor si autoutilitarelor ce prezinta aceste dispozitive anti-poluare la fiecare 6 luni, pentru a evita orice neplacere cauzata de acestea.
Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu:
pierdere de putere prin post injectie;
masina nu mai porneste si are martori aprinsi in bord
distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor
erori pe bord, martori/becuri aprinse, regim de avarie
fum negru datorita regenerarii continue si consum crescut carburant.
limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
costuri enorme pentru inlocuirea filtrului DPF/FAP (1000-2500 euro) care si acesta la o anumita perioada va trebui schimbat din nou datorita uzurii motorului si a anexelor dar si costuri suplimentare pentru achizitionarea aditivului pentru curatare.
bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare minune,
regenerari fortate, spalari, ardere.
Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea (eliminarea) filtrului de particule din SOFT (ECU - calculator motor ) si FIZICA (eliminarea/inlaturarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului. Nu este recomandata operatiunea de eliminare din soft fara cea de eliminare fizica sau viceversa. Pentru o functionare corespunzatoare este necesar a se efectua ambele operatiuni simultan.
ATENTIE: FILTRUL DE PARTICULE NU INFLUENTEAZA CANTITATEA DE NOXE !
CATALIZATORUL SE OCUPA DE NOXE SI ACESTA RAMANE PE MASINA IN URMA ELIMINARII FILTRULUI.
Copyright © DPF-FAP.ro - Powered by V-I-P.ro