Powered by V-I-P.ro
DPF-FAP.ro
Automotive Electronics
Filtrul de particule este parte a sistemului de evacuare, care trebuie sa absoarba funinginea eliberata in timpul arderii combustibilului diesel. In ciuda avantajelor incontestabile, este unul dintre elementele care uzeaza motoarele diesel moderne. Uzura cauzata de filtrul de particule infundat este fatala motorului. 
Echipa noastra recomanda testarea si diagnosticarea autoturismelor si autoutilitarelor ce prezinta aceste dispozitive anti-poluare la fiecare 6 luni, pentru a evita orice neplacere cauzata de acestea. 

Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu:

– pierdere de putere prin post injectie;
– masina nu mai porneste si are martori aprinsi in bord
– distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie;
– distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor
– erori pe bord, martori/becuri aprinse, regim de avarie
– fum negru datorita regenerarii continue si consum crescut carburant.
– limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa
– costuri enorme pentru inlocuirea filtrului DPF/FAP (1000-2500 euro) care si acesta la o anumita perioada va trebui schimbat din nou datorita uzurii motorului si a anexelor dar si costuri suplimentare pentru achizitionarea aditivului pentru curatare.
– bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare “minune”,
regenerari fortate,  spalari, ardere.


DPF – diesel particulate filter – FAP – filtre à particules

Filtru de particule (dpf/fap) este un sistem pentru eliminarea mai exact micsorarea particulelor de funingine din gazele de esapament generate de motoarele diesel. In functie de model exista doua sisteme: filtrele de particule diesel fara aditiv care sunt utilizate la autovehiculele la care filtrul de particule este pozitionat in apropierea motorului si sisteme cu aditiv care sunt folosite la autovehiculele la care nu este posibilă o dispunere a filtrului de particule în apropierea motorului. Acestea au in general o durata de viata intre 80.000-130.000 km si variaza in functie de stilul de mers oras – autostrada, combustibil folosit, ulei pentru motor folosit si componente motor uzate sau defecte precum injectoare iesite din scala sau turbine uzate. Cand acest filtru se infunda sau mai exact se incarca cu particule de funingine, senzorii de presiune diferentiala sesizeaza acest lucru si fie pun masina in regim de regenerare fie in regim de avarie in functie de procentul de incarcare. In cazul in care masina are filtrul infundat (efect “dop pe evacuare”) si este utilizata astfel pe o perioada indelungata pot sa apara defecte si la alte componente precum turbina sau motor. Sunt cazuri in care filtrul este atat de indundat incat masina nu mai porneste. De aceea va recomandam eliminarea – dezactivarea – anularea acestei componente defecta.

Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea (eliminarea) filtrului de particule din SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea/inlaturarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului. Nu este recomandata operatiunea de eliminare din soft fara cea de eliminare fizica sau viceversa. Pentru o functionare corespunzatoare este necesar a se efectua ambele operatiuni simultan.


Copyright © DPF-FAP.ro - Powered by V-I-P.ro
Anularea, dezactivarea filtrului de particule pentru motorizarile turbo diesel se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice (resoftare ECU). Se citeste soft-ul masinii in general prin portul OBD sau pe standul de BDM dupa caz, dupa care se fac modificarile hartilor ce includ parametri, offseturi, valori ce tin de functionarea DPF/FAP-ului, ulterior scriindu-se la loc pe masina soft-ul modificat. Soft-ul original al masinii este salvat automat pe un server de back-up securizat. Nu intervenim in nici un fel prin modificari fizice sau mecanice ale acestor componente.  La cerere, contracost se poate efectua si eliminarea fizica a acestora permitand masinii un regim normal de functionare. Eliminarea fizica a filtrului FAP/DPF la noi reprezinta conditie obligatorie pentru a va putea oferi garantie pentru lucrarea efectuata.
Aceasta operatiune NU implica si modificarea puterii masinii ci numai anularea filtrului de particule (DPF/FAP Off). Daca se doreste la cerere va putem oferi doar impreuna cu anularea filtrului de particule si un soft de crestere putere la un pret redus cu 10% - 20%.

Durata acestei operatiuni este de appx 2 ore pentru eliminare din SOFT si de 3 ore pentru eliminare FIZICA de pe masina.

Garantia este nelimitata la manopera si software-ul oferit de noi.

Dupa DPF Off si eliminare fizica filtru de particule masina iese din regimul de avarie si pe bord nu mai ramane nici un martor aprins sau vreo eroare stocata in ECU. La masinile pe baza de aditiv ( Ad-Blue ) nu va mai fi nevoie de completare sau reumplere incat acesta nu va mai fi folosit. Masina va consuma simtitor mai putin carburant (cu pana la 50%) incat nu va mai intra in regim de regenerare, se va tura iar normal, se vor putea elimina gazele arse cu usurinta si nu va mai “da fum” excesiv.

NU EXISTA EFECTE NEGATIVE ALE ACESTEI OPERATIUNI.

Toate echipamentele si softurile folosite la aceasta operatiune sunt originale, testate. Pentru calitatea serviciilor oferite dar si pentru siguranta noastra si a clientilor NU lucram cu scule clone sau soft-uri piratate!


Anulare / Dezactivare / Eliminare Filtru de particule DPF - FAP - ADBLUE pentru orice marca si model auto ! Inclusiv modele care nu se pot rezolva pe teritoriul tarii !  BOSCH, DENSO, FGP, MAGNETI-MARELLI, SIEMENS, CONTINENTAL, VDO.

Aceste operatiuni se efectueaza doar in baza unei programari stabilite de comun acord in prealabil.

0758.90.90.58
0767.87.77.77